ЗА БАТЬКІВЩИНИ ПРАВО – ЗА ПРАДІДІВ ЗАКОН !

неділю, 24 квітня 2011 р.

З БАБИЧІВ ДО ФОРТ ДЖЕКСОНА

На військові теми

Життєвий шлях одної української дівчини

Катруся Грудка народилася в с. Бабичів Львівської области. Коли було їй вісім років, її маму Мирославу Грудку та її запросили в Канаду, де вони жили в Тандер-Бей, Едмонтоні, Торонті. Катруся навчалася, танцювала в українських групах, займалася плаванням, гімнастикою, китайською боротьбою Так ван до. Врешті вони опинилися в Каліфорнії, де Катруся вибрала військову кар'єру.

І Форт Джексон у Південній Каролайні.

На цій базі 50 відсотків усіх американських вояків-чоловіків та 80 відсотків жінок проходять основний бойовий вишкіл, який триває 10 тижнів. У першому тижні проводиться приймання рекрутів.

1-3 тижні, т. зв. Червона фаза: муштра, основи бойового навчання, стріляння, законодавство, вправи в околиці, вживання компасу й карти, патрулювання, ядерна, біологічна й газова оборони.

4-6 тижні, т. зв. Біла фаза: орудування зброєю і стріляння.

6-9 тижні т. зв. Синя фаза: завершальний період, в якому засвоюються групові навички й дії, стріляння з мінометів, протитанкових ракет, кулеметів, вибухівки; конвої. Ця фаза найтяжча й фізично дуже вимоглива.

Зайняття відбуваються 12-14 годин денно від понеділка до суботи включно.
10-й тиждень - т. зв. ґрадуаційний - для закріплення військових навичок і вивченого матеріялу та 15 км марш з навантаженням. Один день призначений для родини і приятелів вояків, щоб вони оглянули приміщення та поспілкувался одні з одними. Наступного дня відбувається парада з оркестрою та призначення на наступну індивідуальну підготовку.

Катруся пройшла вишкіл дуже успішно, і 19 серпня прийняла військову присягу.

Слова присяги американського воїна:

Я американський воїн.
Я воїн і член команди. Служу народові Сполучених Штатів і живу армійськими цінностями.
Я завжди ставлю на перше місце мій обов'язок.
Я ніколи не прийму поразки.
Я ніколи не залишу незакінченою почату справу.
Я ніколи не покину впавшого побратима.
Я здисциплінований, фізично і психічно заправлений, вишколений і кваліфікований в моїх бойових завданнях та вправах. 

Я завжди втримуватиму в порядку мою зброю, обладнання і себе.
Я фахівець і я професіонал.
Я готовий до дії й знищення ворогів Сполучених Штатів Америки в ближньому бою.
Я охоронець свободи і американського стилю життя.
Я американський воїн.


На ґрадуацію приїхала її мати з вітчимом Томом Дутко з Каліфорнії, а з Торонта - приятелі, родина Пуцаків (Оксана, Орест й сини Теодор і Роман.

Тепер Катруся закінчує вищу індивідуальну військову піготовку (Advanced Individual Training - AIT) у Форт Лі, Вірджінія. Після закінчення вона дістане призначення на одну з військових баз як спеціаліст з ремонту та обслуговування зброї.

Чому вона обрала військову кар'єру?

- Я хочу вміти себе та інших захистити, я не хочу сидіти в маленькому кабінеті-кубику, а хочу побачити світ, бути фізично та морально сильною.

Мирослава Дутко

                         Катруся Грудка з мамою та вітчимом в день ґрадуації.

Немає коментарів:

Шукати в цьому блозі

Популярні публікації